Повідомлення

У Збройних Силах України запрацюють call-центри

11 липня 2019 року
Про це повідомляє інформаційне агентство Міністерства оборони України

Як йдеться у повідомленні, незабаром для отримання допомоги в розв’язанні проблем службового чи особистого характеру запис на прийом до командирів, командувачів чи керівництва Генерального штабу ЗС України стане необов’язковим. Гостре питання оперативніше допоможуть вирішити контактні центри органів військового управління, які будуть створені в штабах оперативних і повітряних командувань, командуваннях видів й окремих родів ЗС України. У кожному такому call-центрі на запитання військовослужбовців відповідатимуть представники тилового, правового, медичного, кадрового та морально-психологічного забезпечення.

У Генеральному штабі Збройних Сил України, який є ініціатором створення call-центрів, переконані, що таким чином удасться скоротити не лише строк розв’язання проблеми, а й поліпшити рівень комунікації між військами та органами управління.

Звернення можна буде надсилати електронним листом, написати на сторінці відповідного call-центру в соцмережі або ж повідомити за визначеним номером телефону. Кожне звернення буде зафіксовано.