Як йдеться у повідомленні, уже кілька місяців в органах військового управління ЗС України працюють call-центри. Спеціалісти з тилового, правового, медичного, кадрового, морально-психологічного забезпечення надають консультації та допомогу всім громадянам. Достатньо набрати номер call-центру, і оператор допоможе якнайшвидше розв’язати вашу проблему. Також оперативно оброблюють електронні звернення, що надходять на електронні адреси та сторінки у соціальних мережах.
В оборонному відомстві переконані, що так удасться скоротити не лише строк розв’язання проблеми, а й суттєво поліпшити комунікацію керівництва війська з особовим складом і громадськістю.
Дзвінки на гарячу лінію безоплатні в межах України.
Графік роботи сall-центрів – цілодобово, щоденно.
Контактні телефони: 0800-500-410 (багатоканальний), 044-454-44-99 (міський), 62-39-899 (внутрішній).